FAQ
- Hoe deel ik mijn ervaring met Group Bruno?
-
Heeft u een ervaring bij één van onze Bruno vestigingen waar u ons van op de hoogte wil stellen? Contacteer dan ons hoofdkantoor via het contactformulier.
- Hoe kan ik solliciteren bij Group Bruno?
-
Heb je interesse in een job bij een Bruno vestiging? Kijk dan snel naar onze vacatures en solliciteer online.
- Waar vind ik informatie over de leveranciers?
-
Lees meer bij onze partners.
- Wat is het adres van de hoofdzetel?
-
Jaarbeurslaan 23/4, 3600 Genk
Tel. 089 84 06 00 - Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
-
Je kan ons telefonisch bereiken op 089 84 06 00 van maandag tot vrijdag tussen 8:00 en 18:00 uur. Je kan ook het contactformulier online invullen.
- Waar vind ik de algemene voorwaarden?
-
Lees hier de algemene voorwaarden.
- Hoe pas ik mijn gegevens aan?
-
x
- Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben?
-
x
- Wat moet ik doen als ik problemen met het inloggen heb?
-
x
- Hoe kan ik mijn account verwijderen?
-
x
- Hoe beschermt Group Bruno mijn privacy en houdt hij mijn informatie veilig?
-
Group Bruno weet dat veiligheid en privacy belangrijk zijn voor u. Daarom zorgen we voor een sterke beveiliging en kan u erop vertrouwen dat uw gegevens veilig is bij ons.
- Waar is mijn dichtstbijzijnde Bruno vestiging?
-
In het onderdeel vestigingen kan u makkelijk uw dichstbijzijnde Bruno vestiging vinden.
- Welke brandstoffen kan ik waar vinden?
-
In het onderdeel vestigingen kan je per locatie de beschikbare brandstoffen raadplegen.
- Welke betaalkaarten kan ik gebruiken?
-
- American Express
- Bruno registratiekaart
- Bruno kredietkaart
- Bruno prepaid card
- Caps card
- DCB / Fleetpass
- DKV
- E100 *
- Esso card België
- Esso card Europe
- Euroshell
- Eurowag
- IQ card
- Maes
- Maestro
- Mastercard
- Power card
- Travelcard
- UTA
- Visa
- Vissers olie
- XXimo Power
* Niet geldig in alle Bruno Service Stations.
- Waar vind ik informatie over de tankkaarten?
-
Lees hier alles over onze tankkaarten. Meer info nodig? We helpen je graag telefonisch verder via 089 84 06 00 of via het contactformulier. Je kan ons bereiken van maandag tot vrijdag tussen 8:00 en 18:00 uur.
- Hoe kan ik een bijkomende tankkaart bekomen?
-
Contacteer onze afdeling administratie telefonisch via 089 84 06 00 of via het contactformulier. Je kan ons bereiken van maandag tot vrijdag tussen 8:00 en 18:00 uur.
- Wat moet ik doen om de tankkaart(en) te bekomen?
-
Contacteer onze afdeling administratie telefonisch via 089 84 06 00 of via het contactformulier. Je kan ons bereiken van maandag tot vrijdag tussen 8:00 en 18:00 uur.
- Waar kan ik terecht in geval van een probleem?
-
We helpen je graag telefonisch verder via 089 84 06 00 of laat het ons weten via het contactformulier. Je kan ons bereiken van maandag tot vrijdag tussen 8:00 en 18:00 uur. Sneller nodig? Stap gerust binnen in je dichtstbijzijnde Bruno vestiging.
- Hoe kan ik een betaalbewijs/factuur bekomen?
-
We helpen je graag telefonisch verder via 089 84 06 00 of laat het ons weten via het contactformulier. Je kan ons bereiken van maandag tot vrijdag tussen 8:00 en 18:00 uur.
- Hoe kan ik een bestelling bij Bruno Foodcorner plaatsen?
-
Ga naar Bestel online om een online bestelling te plaatsen in de Bruno Foodcorner webshop.
- Waar kan ik informatie vinden over de producten?
-
Bekijk alle producten in onze webshop. Indien u een vraag heeft over een product, gelieve contact op te nemen met je dichtsbijzijnde Bruno Foodcorner of via het contactformulier.
- Wat zijn de openingsuren?
-
Bruno Foodcorners zijn 24/24u en 7/7d geopend, ook op feestdagen.
- Kan ik ook van aanbiedingen profiteren wanneer ik online bestel?
-
Je kan onze aanbiedingen vinden onder de categorie promo's.
- Kan ik ook kortingsbonnen gebruiken wanneer ik online bestel?
-
Wanneer je een kortingscode hebt ontvangen, kan je deze bij je online winkelmandje ingeven.
- Hoe maak ik een groep aan om online te bestellen?
-
Log je in en ga bovenaan naar "Mijn account". Hier kan je jouw groepen beheren of een groep toevoegen.
- Hoe selecteer ik de hoeveelheid van een product dat ik wil bestellen?
-
Wanneer je een product wil bestellen, zal je automatisch in een scherm komen waar je de grootte en de hoeveelheid van het product kan bewerken.
- Hoe maak ik opmerkingen bij een bestelling?
-
Wanneer je een product gaat bestellen, zal je automatisch op een scherm terecht komen waar een vakje is voor bepaalde opmerkingen die je wil toevoegen.
- Kan ik reserveren om de bestelling diezelfde dag op te halen?
-
Ja, je kan zelf een tijdstip en een datum van afhaling selecteren bij je bestelling.
- Hoe kan ik zien als mijn bestelling gevalideerd is?
-
Je zal na iedere bestelling een bevestingingsemail ontvangen.
- Wat moet ik doen als er een fout in mijn bestelling zit?
-
Je neemt dan best contact op met de Bruno Foodcorner waar je je bestelling geplaatst hebt.
- Kan ik mijn bestelling annuleren nadat ze bevestigd is?
-
Je neemt dan best contact op met de Bruno Foodcorner waar je je bestelling geplaatst hebt.
- Kan ik met maaltijdcheques betalen?
-
Ja, je kan in een Bruno Foodcorner met elektronische maaltijdcheques afrekenen.
- Verkopen jullie halalvlees?
-
Onze worstenbroodjes bevatten halal vlees.
- Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
-
Je hebt de keuze om je bestelling online af te rekenen, of je kan ter plaatse betalen.
- Wat moet ik doen als mijn online betalingen mislukken?
-
Je kan je bestelling ook ter plaatse afrekenen.
- Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen?
-
Ja, je kan iedere Bruno Foodcorner ook telefonisch bereiken om een bestelling te plaatsen. We raden echter aan om je bestelling online te plaatsen.
- Kan ik mijn bestelling laten leveren?
-
Ja, je kan de keuze "levering" maken bij je online bestelling via www.brunofoodcorner.be of de Bruno Foodcorner app. Er wordt een minimumbedrag van €25 aan foodcorner producten gehanteerd. Een levering van producten gebeurt enkel binnen een straal van maximum 5 km rondom de Bruno Foodcorner.
- Kan ik op een ander adres laten leveren dan mijn thuisadres?
-
Ja, je kan het leveringsadres zelf kiezen.
- Hoe kan ik een wagen huren bij Bruno Car Rental?
-
Huur een wagen online of contacteer ons via het contactformulier.
- Hoe kan ik een offerte aanvragen?
-
Voor een offerte op maat kan je ons contacteren via het contactformulier.
- Wat zijn de openingsuren?
-
8:00-12:00 uur en 13:00-17:00 uur
7/7 dagen geopend - Wat moet ik meenemen wanneer ik de (bestel)wagen ga ophalen?
-
- Identiteitskaart
- Rijbewijs
- Kredietkaart (op naam van de bestuurder)
- Kan ik een (bestel)wagen huren als ik geen kredietkaart heb?
-
Neen, een kredietkaart op naam van de bestuurder is een vereiste.
- Wat zijn de rijbewijsverplichtingen?
-
Minstens 25 jaar oud en minstens 1 jaar een rijbewijs.
- Wat is het brandstofbeleid?
-
De (bestel)wagens worden verhuurd met een volle tank en moeten terug ingeleverd worden met een volle tank. Wanneer je de (bestel)wagen terug volgetankt hebt, moet je het betalingsbewijs hiervan bijhouden en afgeven aan de medewerker bij inlevering.
Als u de (bestel)wagen niet met een volle tank terug brengt, wordt de brandstof aangerekend samen met een extra fuel kost.
- Wat zijn de voorwaarden voor het annuleren?
-
Een annulatie binnen de 24 uren is gratis.
- Welke verzekeringen zitten er bij mijn boeking inbegrepen?
-
Een standaard diefstal en omnium verzekering met een vrijstelling van € 1.500 voor categorie B4-B4XL-C4-C4XL, € 1.750 voor categorie D4-E4. De burgerlijke aansprakelijkheid bedraagt 1.000 euro, deze wordt enkel aangerekend als er een derde partij bij het ongeval betrokken is.
- Wat moet ik doen wanneer ik de (bestel)wagen inlever?
-
- De wagen dient volgetankt ingeleverd te worden (met het kasbonnetje als bewijs).
- De wagen dient proper te zijn (indien misbruik: cleaningkosten van minimum 50 euro).
- Er geldt een rookverbod in alle wagens, wanneer er toch gerookt werd in de wagen zal u een boete moeten betalen.
- Wat moet ik doen als de auto pech heeft of als ik betrokken ben bij een ongeluk?
-
Bij ieder ongeluk of aanrijding dient een en Voertuig Ongevalsrapport ingevuld te worden. Deze dient aan het Bruno Car Rental personeel afgegeven te worden op het moment van inleveren van het voertuig.
Geef in de beschrijving van schade ook aan of er eventuele slachtoffers zijn. Mocht u tijdens de huurperiode vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met de Bruno Car Rental vestiging.
Voor details verwijzen wij u naar het formulier.Bruno Car Rental voorziet pechverhelping, dit nummer kan u vinden in de bijlage van uw contract.
- Hoe vraag ik een factuur/ontvangstbewijs aan?
-
Vraag dit op via info@brunocarrental.be of uw dichtstbijzijnde vestiging.
- Wanneer dien ik mijn factuur te betalen?
-
De betaling kan gebeuren via de website van Hertz bij de reservatie van het voertuig of u zal uw factuur automatisch betalen bij de inlevering van de wagen.
Als u een camionette huurt via Bruno Car Rental wordt de overeen gekomen huurprijs betaald bij het afhalen van de camionette samen met de waarborg. Bij het inleveren wordt het eindbedrag berekend aan de hand van het totaal aantal dagen en de extra gereden kilometers. Dit eindbedrag dient onmiddellijk betaald te worden.
- Kan ik meer dan één huurwagen reserveren?
-
Ja, zolang uw kredietkaart het toelaat.
- Kan ik mijn reservatie verlengen?
-
U kan altijd navragen of uw huurcontract verlengd kan worden. Of dit mogelijk is hangt af van de beschikbaarheid.
Er zal dan ook steeds een nieuwe tarief afgesproken worden met de medewerker van Bruno Car Rental. - Wat moet ik doen bij schade aan het voertuig?
-
In het geval van schade aan het voertuig moet u zo snel mogelijk contact opnemen met het kantoor waar u uw wagen gehuurd heeft. Wanneer er een derde partij betrokken is bij de schade moet u het Europese aanrijdingsformulier invullen.
- Kunnen er ook andere personen met mijn (bestel)wagen rijden?
-
Meerdere bestuurders zijn mogelijk, maar je moet 36,30 euro (incl. btw) betalen per bestuurder (en per gehuurde auto). Zo zullen deze bestuurders in het contract komen te staan, en zullen ze verzekerd zijn.
- Zijn er extra kosten als ik een (bestel)wagen buiten openingstijden terugbreng?
-
Zolang het voertuig binnen de afgesproken termijn wordt terug gebracht, worden er geen extra kosten aangerekend. Ook niet als u het voertuig buiten de openingsuren van Bruno Car Rental terug brengt. Er wordt steeds de effectieve huurperiode aangerekend.
Er worden wel extra kosten aangerekend als u het voertuig te laat binnen brengt; een late return fee van 15 euro en er wordt extra huur aangerekend.
Als u weet dat u de wagen niet op tijd terug kunt brengen, neem dan even contact op met Bruno Car Rental en vraag of het mogelijk is om uw huurcontract te verlengen.
- Word ik terugbetaald indien ik de (bestel)wagen vroeger inlever als voorzien?
-
U betaalt steeds voor de effectieve huurperiode.
- Waar zijn de Bruno's Carwashes in mijn buurt?
-
In het onderdeel vestigingen kan u makkelijk uw dichstbijzijnde Bruno vestiging vinden.
- Wat zijn de openingsuren?
-
Maandag tot zaterdag open 7:00 - 19:00 uur
Zon- & feestdagen gesloten
Bilzen en Genk-Noord: 24/7 geopend - Hoe was ik mijn auto bij een self carwash?
-
Je dient eerst jetons aan te schaffen aan de kassa van de bijhorende Bruno's Foodcorner. Deze jetons kan je in de automaat werpen waarna je een wasprogramma kiest. Maak hierna gebruik van de schuimborstel en/of de spoellans.
- Wat houdt ieder wasproces van de self carwash juist in?
-
- De voorwas:
Tijdens de voorwas wordt de wagen afgespoten met water en zeep onder hogedruk. Zo worden de grootste vuildeeltjes al weggespoeld. - De schuimborstel:
Het hardnekkige vuil wordt met behulp van de schuimborstel van de wagen geveegd. Terwijl men over de wagen wrijft met de borstel wordt het voertuig volledig bedekt met een dikke laag actief schuim. - Het spoelen:
Nu het actieve schuim heeft ingewerkt op het vuil kan men beginnen de wagen onder hogedruk af te spoelen. Zo verschijnt er een propere wagen van onder de schuimlaag. - De wax:
Door een waxlaag aan te brengen krijgt en behoudt de wagen een glansrijk oppervlak. De hoeveelheid wax kan u als uitbater zelf bepalen en wordt ook gedoseerd met doseerpompen. - Het spatvrij drogen:
Voor de laatste stap wordt het water behandeld door ontharders en een omgekeerd-osmose systeem. Door de wagen met dit kalkvrij water te spoelen kan deze vlekvrij opdrogen.
- De voorwas:
- Wat is de gebruiksaanwijzing van een wasstraat?
-
- Plaats de wagen in het midden van de carwash op de aangegeven plaats (stopteken of rood licht)
- Motor afzetten
- Handrem aantrekken
- Jeton inwerpen aan de automaat
- Blijf niet in de wagen gedurende het wasproces
- Na afloop van het wasprogramma rustig wegrijden
- Kunnen er ook cabriolets gewassen worden in de carwash?
-
Je kan zonder probleem met een cabriolet in de carwash.
- Kunnen jeeps en bestelwagens ook gewassen worden?
-
In een self carwash kan je ook een jeep of bestelwagen wassen.
In de wasstraat van Bruno Car Wash te Hasselt en Genk-Noord kan je ook een wagen tot hoogte 265 cm wassen. - Kan ik mijn auto laten wassen met een skibox, fietsrek, bagagedrager, ...?
-
Wij adviseren je dat alle toebehoren welke niet origineel zijn aan de wagen - zoals bagagedragers, fietsrekken, e.d.m. - gedemonteerd moeten worden. Hierdoor kunnen onze borstels beter aan het koetswerk en zal je wagen dus beter gereinigd worden.
- Wat kost een wasbeurt?
-
Self carwash
- Jeton self carwash: € 1
- Jeton stofzuiger: € 1
Wasstraat
- Jeton B (hoogte < 230cm): € 5
- Jeton Bmax (hoogte 230-265cm): € 7
- Jeton voorbeneveling: € 1
- Wat is Bruno Safe Parking?
-
Bruno Safe Parking is een beveiligde parkeergelegenheid voor vrachtwagens.
- Wat zijn de reserveringsvoorwaarden van Bruno Safe Parking?
-
Om uw reservering aan te vragen, gelieve voor beide parkings steeds te mailen naar sales@groupbruno.be of ons contactformulier in te vullen.
- Is het mogelijk om een reservering te wijzigen of te annuleren?
-
Om uw reservering te annuleren of wijzigen, gelieve voor beide parkings steeds te mailen naar sales@groupbruno.be of ons contactformulier in te vullen.
Bij een wijziging minimum 24 uren op voorhand vragen we geen annulatiekosten. Indien je binnen minder dan 24 uren annuleert, vragen we 50% van de totale kostprijs van hetgeen je gereserveerd hebt. - Wat gebeurt er als ik er korter/langer parkeer dan dat ik gereserveerd heb?
-
De afrekening geschiedt steeds op het einde van de parkeerperiode. Er wordt altijd rekening gehouden met het effectieve gebruik van de parking.
- Waar is Bruno Safe Parking gevestigd?
-
- Bruno Safe Parking Bilzen: Kruisbosstraat 2b1, 3740 Bilzen - België, Poort Genk 6188, GPS 50°54'30.06"N 5°31'18.88"E
- Bruno Safe Parking Genk-Noord: Hermeslaan 60, 3600 Genk - België, Poort Genk 450, GPS 50°59'51.0"N 5°28'29.0"E
- Wat is de makkelijkste route om daar te geraken?
-
- Bruno Safe Parking Bilzen: via E314 Exit 31/32 en E313 Exit 30, daarna volg signalisatie Poort Genk 6188.
- Bruno Safe Parking Genk-Noord: via E314 Exit 30/31 en E313 Exit 30, daarna volg signalisatie Poort Genk 450.
- Wat zijn de openingsuren van Bruno Safe Parking?
-
Bruno Safe Parking is 24/7 geopend.
- Hoeveel ruimte is er beschikbaar voor de vrachtwagens?
-
- Bruno Safe Parking Bilzen: plaats voor 173 vrachtwagens
- Bruno Safe Parking Genk-Noord: plaats voor 26 vrachtwagens
- Welke betalingswijzen kan ik gebruiken?
-
- Cash
- Kredietkaarten:
- American Express
- Maestro
- Mastercard
- Visa
- Tankkaarten mits toestemming leverancier:
- Bruno card
- Caps card
- DCB / Fleetpass
- DKV
- E100 *
- Esso card België
- Esso card Europe
- Euroshell
- Eurowag
- IQ card
- Maes
- Power card
- Travelcard
- UTA
- Vissers olie
- XXimo
* Niet geldig in alle Bruno Service Stations.
- Ik ben mijn toegangskaart verloren. Wat moet ik doen?
-
Je kan je steeds melden aan de kassa van de aangrenzende Bruno’s Foodcorner. Deze is dag en nacht 27/4 open, dus na betaling worden de poorten handmatig geopend.
- Wat moet ik doen als mijn toegangskaart niet werkt bij het in- of uitrijden?
-
Je kan je steeds melden aan de kassa van de aangrenzende Bruno’s Foodcorner. Deze is dag en nacht 27/4 open, dus na betaling worden de poorten handmatig geopend.
- Welke voordelen heeft deze parkeergarage?
-
Bruno Safe Parking garandeert maximaal comfort aan de chauffeurs en biedt rust zonder lawaaierige wegen. Naast veiligheid en rust vind je op de Bruno Safe Parking ook plaats voor een hapje en een drankje. Shop hier 24/7 voor accessoires, snacks, magazines en veel meer. Natuurlijk ontbreken voorzieningen voor communicatie en persoonlijke hygiëne niet.
- Wat zijn de parkeertarieven?
-
0-2 uren: Gratis
2-3 uren: €3
+1 extra uur: + €1Prepaid Promo:
24 uren: €18 + gratis €10 voucher Bruno's Foodcorner - Welke faciliteiten biedt Bruno Safe Parking?
-
In het onderdeel omgeving kan je een heel assortiment zien aan faciliteiten.
- Is er voorzien van drank en voedsel?
-
Ja, je kan terecht bij de aansluitende Bruno's Foodcorner.
- Wat houdt de trucker facility center in?
-
In de trucker facility center verblijft u in alle comfort in één van de ruimtes voor uw bureauwerk of rustmoment. Lees onder trucker facility center meer info.
- Zijn er toiletten voorzien?
-
Iedere ruimte beschikt over een persoonlijk toilet. Je kan ook de toiletten bij de aansluitende Bruno's Foodcorner gebruiken.
- Kan ik deze ruimte zelf inrichten?
-
Deze ruimte kleed je volledig zelf in: decoreer hem als slaapruimte, keuken, bureau, ... De keuze is aan u.
- Hoe deel ik mijn ervaring met Group Bruno?
-
Heeft u een ervaring bij één van onze Bruno vestigingen waar u ons van op de hoogte wil stellen? Contacteer dan ons hoofdkantoor via het contactformulier in.
- Group Bruno
- Bruno Service Station
- Bruno Foodcorner
- Bruno Carwash
- Bruno Car Rental
- Bruno Safe Parking
Uw vraag niet gevonden?
+32 (0)89 840 600